CIAO 南意 Sorrento 住宿心水

下午4:49:00 Ishiha 3 Comments

出發前有睇過Sorrento既住宿, 做search時找到了兩三間心水酒店, 好可惜最想book那一間只有一晚可以book到. 原意我係想住兩晚, 唯有book其他啦!! 不過我都好想係呢度同大家分享.

第一間心儀既住宿Marina Piccola 73, 為於碼頭附近, 大部份房有seaview, 而且唔講睇格局, 房間好有地中海既特色.  包早餐房價都係一晚 140. 你唔會估到佢只係B&B. 最初我Book左一晚 Deluxe Double Room with Sea View,  諗住博下有冇人唔要, 咁我就可以有兩晚入住.  點知臨出發都唔見有轉機, 所以end up 要放棄.  



佢其他房都唔錯架!!

另一間心儀既酒店Maison La Minervetta , 價錢又係好親民, 
但係位置就比較遠.  如果自駕的話, 我會揀呢間.



如果想揀一間地點方便, 係市中心.  之後介紹呢兩間就FIT 哂!!
第一間介紹 Relais Correale Rooms & Garden 


講真Sorrento周圍都係Lemon, 揀呢間Palazzo Jannuzzi Relais 應該都唔錯, 
仲會融入左整個環境


地點夠哂方便, 仲要係好旺既街上面.



3 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...