CIAO Tuscany自駕遊: Cheesy heaven! Ristorante 13 Gobbi Montefollonico

下午5:11:00 Ishiha 2 Comments

第一晚去到Follonico住宿, 安頓好後, 屋主Suzanne熱心地問我地有冇諗住去邊度食晚餐.  其實我去之前都有睇過最近既Montefollonico有什麼好吃.  既然佢有推介, 當然我都想去試下啦!! Suzanne仲好有心叫我呢兩日可以用佢部GPS, 已經Set好哂附近景點同埋餐廳資料呢!!  咁當然好啦!! 唔駛再入過資料嗎!!

雖然去Montefollonico都係5-8分鐘內既事, 不過入夜後, 山上超級大霧, 真係大霧到入左仙境咁, 開哂霧燈都係睇到前面一架車既距離.  四周街燈一盞都冇, 山路又窄, 仲要避開對頭車, 所以要慢慢揸車上山.  本來5-8分鐘既車程, 變左成20分鐘.   不過上到山又好熱鬧呵!! Montefollonico城牆內係ZTL, 所以車全泊於城牆外街邊.

今晚吃既餐廳 Ristorante 13 Gobbi , 係tripadvisor排名都幾高!! 入到去, 餐廳都幾FULL呵!! 坐滿哂客人, 好彩Suzanne幫我地打去訂左位.  我地想試多D唔同款, 所以冇點到T-bone!! 如果唔係叫一碟就食完走得啦!! 最想試就係佢地其中一個signature dish! Tagliatelle Mantecate in forma di Pecorino di montefollonico, 係張D意粉放入成個Percorino bowl入面, 不停係度撈, 撈完就上碟.  其實咁大個cheese bowl, 真係唔知要食幾多年先食得哂!!
 意粉有哂Pecorino係面, 所以上碟時好Creamy! 超好味!!

蕃茄手製意粉, 呢個都好味!! 不過對比Pecorino意粉, 我就鍾意芝士那個, 真係好香好濃.

Main course: Grilled beefsteak, 燒得剛好, 肉汁多, 又係好正!! 
我地叫了枝 vino nobile di montepulciano 2009, 好夾呢!!
Port fillet就一般, 不過肉味好香
我地仲叫了碟side-dish: 燒茄子, 呢個又係好好味!! 夠簡單, 但燒得正好!! 仲保留左茄子水份, 唔會太乾.
 最後, 老闆問我地要唔要dessert!! 雖然好飽, 但好想試下.  我點了個panna cotta, 呢個好好味!! 

Strawberries Tiramisu就一般啦!! 因為兩樣加埋, 
根本食唔出係Tiramisu, 可能正常既Tiramisu對我既影響太深入.
 總括來講, Ristorante 13 Gobb係一間好地道既餐廳, 好味又經濟.  
喜歡Tuscan Menu既朋友唔好錯過啦!!

2 則留言:

  1. Ishiha, 比你講到小高好好好肚餓呀!
    意粉同Grilled beefsteak非常吸引呢 ~ 好想吃呀!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 你平時煮咁多好野, 我見到都流哂口水.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...