CIAO Tuscany自駕遊: 迷人Pienza

上午8:30:00 Ishiha 7 Comments

我地由Montepulciano駕車到Pienza都係20分鐘左右, 沿路都見到好靚既Tuscany風光.  雖然正直9月尾, 但依然一片綠油油.
  到了Pienza啦!!
不過第一件事去到Pienza, 當然去食個lunch先啦!! 
這家餐廳善於用簡單的鄉村食材, 創造出好吃的美味!
Osteria Sette di Vino 是也.  餐廳出面寫明No pasta No pizza!!
餐廳細細, 但係坐滿客人.
我地叫了呢個好好味既Toast, 一碟三款, 
只係Toast上面加左 ricotta, melted cheese & truffle oil.
但食落真係好好味!!
 我地每人點了一個Zuppa di fagiozi, 其實係豆湯, 味道好香濃, 不過食完呢個真係好飽.
我地食完坐左一陣, 老闆走過來放低左成枝酒, 仲幫我地倒左兩杯, 佢用意大利文不停叫我地飲呀飲呀!! 其實係Vin santos, 將cantuccini點來食, 真係好好味!!  之後我地都係意大利買左幾包Cantuccini返來請朋友吃, 個個都好鍾意呢!
 食飽飽就行下整個Pienza.  Pienza唔算大, 遊客又唔多, 所以我覺得好好行. 

 Pienza主要有一條主街道, 小店通常都集中哂係度.

我地行過cheese shop, 都買左舊 Pecorino with red chilli 返香港繼續食.  HAHA!!
雖然聞落有少少膻味, 但食落好好味.

 行過人地屋門前, 見到好靚, 又忍唔住周圍影相
 
 

 
4日3夜既Tuscany之旅, 明天便要結束啦!! 
望住咁靚既相, 真係好想快d再Encore去多次玩過.

7 則留言:

  1. 夏天的TUSCANY好想去~~~!!真的和冬天不一樣!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好靚!! 其實我去既時候已經係入秋, 不過景色依然好靚!!

      刪除
  2. 夏天的TUSCANY好想去~~~!!真的和冬天不一樣!!!!!!

    回覆刪除
  3. 望相都覺得好吸引,難怪旅程才剛完結,你已經想再Encore!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. heehee!! 我都覺得靚過法國!! 所以好想再去.

      刪除
  4. Tuscany 每給角落都靚到爆,又無強國人,我去到南法小鎮都好多強國人大聲講野真係好無引

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信強國人勢力好快入侵Tuscany!! 所以下次再去, 真係要揀d細鎮玩. 南法就真係冇辨法,我上年去有對強國夫婦叫我地要學好d普通話, 採佢都傻, 不如叫佢地學好d廣東話啦!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...