CIAO 南意: 佛羅倫斯到拿坡里火車, Florence to Sorrento Train, Circumvesuviana

下午7:34:00 Ishiha 0 Comments

由Florence出發到Sorrento, 最快坐Frecciarossa 火車到Napoli Centrale 後再轉 Circumvesuviana 火車.  我訂的是 Frecciarossa 9513於佛羅倫斯 SMN火車站10:04開出, 到達時間Napoli Centrale 12:55.  車程約2小時50分鐘.  出發之前, 我係 http://www.trenitalia.com訂飛.  好好彩我又買到早鳥票, 兩張都係 € 58.  平時一張單程都起碼要 € 36 - €45.  想知道國鐵訂票問題, 可以參考Ciao 義大利16天行程內介紹.  一路南下意大利, 天氣就愈來愈好.  好一個大藍天.
我地好準時到了Napoli Centrale.  出發前諗過出去Napoli 買個外賣Pizza, 皆因呢度有全意大利最好味既百年Pizza店 - L'antica Pizzeria da Michele.  距離火車站18分鐘腳程.

L' Antica Pizzeria da Michele

Via Cesare Sersale, 1 / 3
80139 Napoli
Tel. +39 081.5539204

 雖然唔遠, 但都打消呢個想法.  最怕錯過了Circumvesuviana 火車之後, 再等要成1個鐘.  Circumvesuviana 係私鐵, 所以國鐵 通行證係唔包.  呢個係Circumvesuviana 火車由Napoli 到Sorrento的 timetable. 

一出Napoli Centrale火車, 都會見到清晰指示牌寫住 Circumvesuviana 跟住落就可以的了. Circumvesuviana 列車第一個站名 Napoli Garibaldi, 其實即係Napoli Centrale火車站.  行去閘口也有段路, 仲有商店小賣店.  指示都好OK.  Circumvesuviana私鐵閘口前有得買票, 單程 €4
去到 Circumvesuviana個月台, 真係有少少驚, 人超多, 行李亦唔少, 而且人多又唔會排隧.  亞洲人面孔實在太少,  我地兩個真係好突出.  之前上網睇資料都知好多人係Circumvesuviana內被人偷野, 所以我的警覺性不其然提高.  好啦!! 列車到, 個個都爭相走入車廂.  車上沒有冷氣, 只有自然風.   人超多, 加上天氣熱, 就更慘!! 唔好講, 仲逼過香港地鐵.  我地兩個好辛苦先上到車, 人都唔夠入, 何況行李呢!! 呢段車程差不多要成個半鐘, 而且站站停.

去到一半路程, 過左Pompei先冇咁多人.  南義既人真係好搞笑. 咁逼都可以係咁既環境下玩音樂又唱歌.  仲要係第一站唱到尾站.   佢地真係唱得好好聽. 好識搞氣氛.  有時佢地見到個靚女,都會走埋去唱耐d.  仲會一卡一卡行去唱.   係咁辛苦既一程鐵路上, 有音樂伴隨, 人都想輕鬆d. 不過我既警覺性依然keep住high high high, 真係有點倦.  好啦!! 終於完成呢段列車, 安全到達Sorrento!!
其實仲有其他方式可以由Napoli到Sorrento, 就係坐船.  雖然坐船比較快, 大約半小時可到, 上船碼頭Dock Beverello.  若由Napoli Centrale過去, 也有3km距離.  如果要行去碼頭, 都要45mins.  亦可以係火車站外邊坐Alibus.  不過船一日只有兩班, 可以上網 http://www.alilauro.it/ check 時間. 我仲找到呢個google map, 有心人做好哂Marking.  大家可以參考.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...