秋吉日式串燒 | 白鬍子雪糕@台北2014

下午4:44:00 Ishiha 2 Comments

剛好台灣朋友A由香港飛來台灣工作, 順道請我地去吃地道燒肉慶祝生日, 我們約了係民權西路站等.  市民大道一帶有好多燒肉店, 看過幾間燒肉店MENU後, 都係決定去吃秋吉串燒好了.   秋吉是串燒的創始店, 台北就有三間分店!!   秋吉日式串燒仲榮獲Taipei Walker、時報周刊等媒體報導, 且獲得網友評鑑為4.5/5顆星的美食餐廳.

店子不算大, 唔怪之得朋友A說時常滿客啦!!  好好彩我地早去, 所以唔駛等位入座.  店內有一個Open Kitchen, 食客可以睇住廚師做炭燒串燒.    秋吉所以出名, 因為此店嚴選上等肉料, 經上選木炭、攝氏六百度高溫燒烤, 在師傅的巧手, 燒出好味的串燒.
menu好多選擇, 而串燒更不在話啦!!
店員先上過貓(NT$80), 芝麻蘆筍(NT$100), 溫泉蛋(NT$50)及冷豆腐.  過貓爽口香脆, 而且口味清淡, 唔錯.  冷豆腐及溫泉蛋都好似日式做法, 味道清香.
 我地又點了綜合生魚片(時價), 好新鮮呢!!
 好啦!! 今日主角串燒出場啦!!  我地點到一枱都係. 有d食住冇影相.
串燒全部都係用少少鹽就咁燒, 所以食到食物的新鮮
樣樣都好好食.  之後仲有酒煮蛤蜊, 好清甜, 而且好大隻
仲有好好味既紫蘇飯團
吃飽飽埋單都唔駛NT$2800.  抵食!!
之後都係散步式行下民權西路後面既小巷, 呢區有好多特式小店, 而且佈置得好靚.
呢間係賣糖果蛋糕, 入到店原來仲有賣小飾物
呢間好有風味, 其實係一間日式居酒屋 
行過一間叫做白鬍子雪糕店見到有特別版威士忌蜂蜜雪糕, 於是買了一個吃, 好好味呢!! 估唔到威士忌+蜂蜜都幾夾味
吃完雪糕, 又見到另一間超人氣韓系雪糕店!!
人龍真係強,完全見唔到龍尾.  下次來既時候先試吧!! 呢個blog有詳盡介紹!
 今日真係大滿足!!

2 則留言:

  1. 上次去台灣食過貓...質地好奇怪...接受唔到呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭食唔太接受, 食下食下我又ok.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...