【Délicieux‧Paris】Bistrotters, Amorino Gelato Italiano 花瓣雪糕

下午10:46:00 Ishiha 2 Comments

行完Centre Georges Pompidou已經18:30.  因為我地book了檯食Dinner.  今餐係我幾期待的一餐.  呢間餐廳好難book, 除左唔比早book之外, 仲要只限30日前係official web內留位.  呢間餐廳係tripadvisor排名# 4, 由兩位年輕人打理.
價錢好親民,唔知quality好唔好呢?? 因為我早左少少到的關係, 所以係門前睇住menu.  點知街上一法國美男向我笑, 而且仲同我講: 呢間好好味.  仲話THE BEST添!! 佢講到咁樣, 我真係仲期待.
時間一到, 老闆便開門.  店內好細, 只有10張tables左右.  只提供starter/dessert + main或starter+main+dessert.  老闆真係好好招呼, 沒有英文MENU下, 每個菜都一一為我地介紹, 仲有介紹邊隻酒比較好, 真細心.

Starter: Superposition de chair de crabe, 蟹肉超多, 好fresh!
Starter: Foie gras du Bistrotters, 入口即溶, 好好味.
到main course啦!! 見到都開心, presentation好靚!!
    Parmentier de confit de canard, 我呢個係鴨肉, 肉好嫩, 上面加左d脆番薯片, 好好味!! 
我食完呢個已經好飽
Côtes d'agneau aux petits légumes, 呢個係羊架, 吉少話煮得剛剛好, 個sauce好好味!!
 食到呢度, 已經食左成2個小時, 慢慢食慢慢嘆, 真係一個享受.
Dessert time!!

我呢個係有酒味的plum sauce with ice cream.
Raspberry chocolate crisp with sorbet, 食完呢個好refreshing.  酸酸地減低肥膩感.
呢餐dinner真係冇失望, 食得好開心!! 仲飽到要行下先返酒店.
  
Bistrotters – Restaurant, Cave à vins à Paris dans le 14ème ... 

Address: 9 Rue Decrès, 75014 Paris, France

 

講開美食, 點少得甜點.  巴黎最出名的雪糕莫過於 Berthillon & Amorino, 好多人說聖路易島 Île Saint-Louis 的 Berthillon 最好吃, 但我們兩人試過後, 還是最喜歡 Amorino.    Amorino Gelato Italiano 的 LOGO就是一個可愛的小天使, 所以大家都叫做小天使雪糕.  小天使除了賣雪糕之外, 也有飲品、咖啡、鬆餅、crepe等等.    我地兩款都有試過, crepe唔係脆的款式, 都幾好味, 仲係即叫即做.  而花瓣雪糕既味道真係冇得頂.  要去法國的朋友, 記住要試試啦!!

2 則留言:

  1. 杯雪糕畢到成朵花咁好靚呀!真係藝術品一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係一個價錢, 就可以要幾個顏色都得, 不過要得太多款, 人地會白眼. 因為店員真係一塊一塊雪糕拼上去的.

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...