米朗琪咖啡館 MELANGE CAFÉ | 微熱山丘SunnyHills @台北2014

下午10:13:00 Ishiha 4 Comments

遊台北, 點可以唔去Cafe嘆茶?! 之前試過咖啡弄&Hana, 已經覺得好好味!! 今次再試埋米朗琪.  米朗琪曾得到台灣自由時報、非凡大探索美食、食尚玩家、壹週刊、角川季刊、愛評美食通、就要醬玩介紹過.    今次到了中山站, 從捷運站出來後走路約五分鐘就會到了.  我地去到米朗琪, 一心諗住要排隊, 點知人都冇.  真開心呢!! 不過店員就指我地去到同街既另一間米朗琪.   一條街上竟然有兩間米朗琪, 生意真係好到不得了.
 入到去, 店員帶了我地落樓下一層, 環境唔錯, 而且仲見到有幾個冰滴咖啡壺.
報紙式的菜單唔知係咪咖啡店同共特色呢?
每人的最低消費為100元, 點完餐後等左一陣, 鬆餅就出場啦!!  呢個係香蕉紅豆朱古力鬆餅, 紅豆藏於朱古力雪糕下面, 而且伴有朱古力醬, 另外仲有一小杯香蕉Custard, 誘人又好吃.
之後便上草莓鬆餅.  呢個係米朗琪鎮店之寶.  米朗琪的鬆餅口感偏向雞蛋糕那一種, 但又唔會太軟太硬, 剛剛好.
蜜汁火腿三明治包著新鮮爽脆的生菜、番茄、黃瓜、 新鮮的蛋, 以及最令人讚賞的蜜汁火腿.   真係好好味.   我點了鮮果茶, 真係好多料, 酸酸地好開胃.   而且仲可以叫watier幫你加水.  我飲完一壺又再加, 所以飲極都有.
 必飲的冰滴咖啡
 我地慢慢食慢慢嘆, 都坐了兩個小時.  如果唔係都食唔到咁多....haha!!


吃飽飽後, 用wifi上google check過中山站有12號巴士前往微熱山丘, 上車後於介壽國中下車, 行3分鐘便到.   唔算難找,  詳情可以睇http://www.sunnyhills.com.tw/taiwan/stores_taipei.php

去到店舖, 門前店員問我幾多位, 原來佢係請我坐低飲杯茶吃一個鳳梨酥, 鳳梨酥一試難忘, 入口酸酸地, 而且好多高纖維的特殊口感, 真係好好食.  

母親節將到, 微熱山丘仲推出了母親節 special edition鳳梨酥送呢!! 入面有兩件鳳梨酥.


米朗琪中山店:

中山站二號出口上來後, (面對新光三越)過對面馬路再左轉第一條街就可以看到米朗琪.
地址: 台北市中山區中山北路二段16巷23號(麥當勞巷子進去,遇第一個巷子右轉)
 


微熱山丘台北店:

地址: 台北市民生東路五段36巷4弄1號1樓
時間: 上午10:00到晚上8:00

4 則留言:

  1. 上年遊台,因為我要去逛烘焙店,所以叫朋友代買微熱山丘,果時未知咁好食(第一次),所以只買兩盒給家人品嚐,朋友請我吃一件先知咁好食,後悔買得少,早知買多幾盒。
    所以今年重遊台北,我們買了一箱回來,不過...其實大部份都給家人、朋友,只有一盒留給自己,但honey太鐘意食,所以最後我又係食得果一件仔!:P
    上次我們的路線係在上引水產打的去微熱山丘,都好近,車費都在NT$100以下,但如果下次再去我都想試下你介紹呢間cafe,同埋行車路線!謝謝分享 ~

    回覆刪除
  2. 我上次去本店, 有得試食架!! 不過真係好好食!! 如果買得多, 應該可以預早order送到酒店. 你下次記住試米朗奇, 真係好正!!

    回覆刪除
  3. 米朗期真係超正,我都是飲水果茶

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...