【ICELAND ☼ 冰與火之旅】鑽石圈之旅 魔鬼瀑布Dettifoss, 米湖 Námafjall Hverir 地熱區

上午12:02:00 Ishiha 6 Comments

Photo of the day

繼續向北上, 先經過Egilsstöðum.  Egilsstöðum係冰島東部第一大城市, 有油站, 超市及商店, 可以作為我地既補給站及休息站.  由Þjóðvegur開車去Egilsstöðum要一個多鐘頭.  落車行下超市Bonus買完晚上既食物後, 又開車走人.  今次行程比較趕, 未能去埋有靚峽灣之名既東面小鎮Seydisfjordur.  其實東面沿路景色怡人, 揸車期間仲見到好靚既冰島馬呢!!  冰島馬比一般馬既體型較細小, 但唔係迷你馬.   冰島馬係嚴禁出入口, 而且只可同類繁殖以維持其優良的純血統.  如果夏天去冰島玩既話, 不妨參加騎馬tour.  今次冇時間, 寄望下次來冰島可以一試騎馬tour.

有馬通常都有好靚既草地

之前講過冰島有黃金圈(Golden circle), 其實仲有一個叫鑽石圈(Diamond circle)既觀光路線.   鑽石圈以Husavik, Asbyrgi, Dettifoss及Myvatn等幾個地方環繞遊一圈.  Diamond circle好多時玩都會以米湖附近作中心住宿,  而我地今次亦然.  米湖一向係冰島最重要既旅遊區, 除左有美麗的景色之外, 仲保留完整既火山地理景觀, 包括地熱、間歇性噴泉、火山口等. 由Egilsstöðum開車往米湖方向, 揸車也要兩個多小時.  開始駛離冰川地帶, 進入火山地域.   冰島內陸有兩百多個活火山,平均每隔5-6年就有一次火山爆發.  火山爆發後出現既火山岩, 同地球既表面好類似, 曾經有太空人去冰島作訓練.  唔怪之得好多人去完都話自己好似去左月球探索.    於是吉少來個月球漫步失敗版本先!!


首先去今日既第一個景點: 魔鬼瀑布 Dettifoss.  魔鬼瀑布係歐洲最高、最大、最洶湧的瀑布. 瀑布位置於Jökulsárgljúfur國家公園米湖區,  其源流係我地前兩日行過既 Vatnajökull glacier, 坐落於Jökulsá á Fjöllum菲约德勒姆冰河, 拼流入峽谷中.  沿Ring Road 一號公路可以轉入864或862公路到Dettifoss.   我地由東面過來, 就會走864公路,  呢段864公路只限五月尾到十月頭開放.


起初行864都唔太辛苦, 起碼都係路, 景色唔錯, 點知開心只係短暫.  愈開愈入, 天氣開始暗, 而且全部都係爛路, 開車時就好似沙塵暴咁樣搞到沙塵滿天, 所以唔會開得快.  加上爛路上仲有幾個大大凹洞一堆係哂中間, 有時要避開行, 跟本都避唔到.  呢段路, 我地都Dum左成個鐘先去到Dettifoss
去到Dettifoss好大風呢!!  水氣好大, 遠處經已聽到瀑布既澎湃聲.
 魔鬼瀑布下游Hafragilsfoss好似無咩生氣咁呵!
周圍都係石頭
向前行就會見到Dettifoss. 同之前去過那幾個瀑布相比, Dettifoss真係好大好強!
瀑布既另一邊岸就係862公路到既Dettifoss點.  風向關係, 對面岸水氣更加重, 影相未必影得靚.
 其實唔驚, 真係可以行出d影相.  不過全部係冇圍欄,  又大風大水氣, 行出去有點恐怖.
Dettifoss行完, 其實可以行埋去Selfoss (上游), 要行大約1.4km, Selfoss無法開車抵達. 咁我地決定唔行去Selfoss啦!!, 繼續向前行影下相就算.
之後我地離開Dettifoss順路去埋 Námafjall Hverir 地熱區.  來到地熱區, 一落車已經見到煙霧霾漫, 充滿了濃烈的硫磺味
 Námafjall Hverir 形成於約 2500 年前, 因為硫磺的礦物關係, 造成地貌顏色呈現唔同既顏色.

一般地熱區, 都沒有什麼好玩.  不過我地幾個無聊, 係度都可以玩一餐

行程規劃可以   睇多d.



6 則留言:

  1. 張相好得!
    瀑布好壯觀wow..
    地熱區其實熱唔熱呢?有冇危險呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 瀑布真係超大, 未行到去塊面已經被水氣弄濕. 如果有大太陽,石頸唔濕, 行出d影相都可以. 火山地熱谷熱架, 你見周圍噴住蒸氣!! 四處散布著火山活動形成的熔岩洞穴及濃烈既硫磺.

      刪除
    2. 危險又唔算, 係臭姐. 蒸氣就唔好咁近個噴咀, 遠少少已涼左好多. 唔係我都走唔到入面扮中招啦. -吉少

      刪除
    3. 危險又唔算, 係臭姐. 蒸氣就唔好咁近個噴咀, 遠少少已涼左好多. 唔係我都走唔到入面扮中招啦. -吉少

      刪除
  2. 嘩, 張photo of the day我要俾爆like!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝! 我都覺吉少跳得好認真, 所以先有咁既效果

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...