┊正✈丹瑞┊瑞典斯德哥爾摩 ⛱ Stockholm

下午8:33:00 Ishiha 4 Comments

Photo of the day

今次去冰島, 我地係由香港直飛 Stockholm, 之後第二日一早先飛冰島玩既.  機票方面, 今次我地揀左坐SAS, 可以直航由香港飛到Stockholm, 時間可以慳返唔少呢!!  第一日落機有半日玩, 而第二日早機既關係, 我就揀左係機場酒店住一晚.   Quality Hotel酒店好方便, 下面係商場supermarket, 仲有埋機場免費接駁巴士.  房間不大, 不過住一晚冇所謂啦!! 價錢又抵.  我地四個人一間房, 有兩張單人床及一張上下格床.
Settle後就先去樓下Supermarket買野食, 方便明天帶去冰島.  之前都有講過冰島物價貴, 大部份係進口貨.  那倒不如見到Stockholm超市有合適可帶去吃既都買少少.  入到去超市真係好大, 仲見到呢個必買item: 就係唔同口味既麵包醬啦!!  遠睇可能以為係顏色水彩呢!! 口味超多選擇.  每枝都係HK$30-40.  用來做手信都好呀!! 所以我地每人買左幾枝 .  
入完貨就出去市區行下.  我地返回機場住Arlanda express.  20分鐘就可以出到去Stockholm central station.  剛好我地4個人, 我地買左套票, 4張單程SEK500.   票價詳情可以睇: https://www.arlandaexpress.com/fares.aspx.  我地係機場Information counter買好哂來回套票, 就開心出發啦!!
我地沿住舊城區前進, 先經過條橋, 便可以皇宮及舊城區.
   呢間係騎士島教堂, 它與斯德哥爾摩大教堂並列為最古老教堂.

舊城區內有好多重要行政單位或公共建築集中於此, 多數建於17世紀, 在水道縱橫的岸邊的有歌劇院、皇宮、皇家公園、美術館等.
皇宮裡面有很多地方可以參觀, 每個點的開放時間和門票都唔同, 係度我就唔詳細列出來.  大家可以參考它的官網  http://www.royalcourt.se
德國教堂始建於14世紀, 內部裝飾為巴洛克風格.  德國教堂係夏季每天會對外開放, 冬季則週末對外開放.  我地去剛剛係九月下旬, 所以冇開放.
從小巷子轉進大廣場(Stortorget), 四周都係鮮豔既建築物, 造就了斯德哥爾摩最美的城市意象.
黃昏既時候, 大廣場上坐滿Happy hour既人, 巷子上也都是人, 幾熱鬧.  

沿小巷向下行, 我地見到舊城最美既一面.  蜿蜒彎曲的狹窄巷裡, 兩邊有著古老既建築, 紅黃橙色既牆與石板路既建築., 都係充滿住古色古香.  
 小巷內有好多商店及餐廳.
本想留係舊城區吃晚餐, 不過我地來得比較遲, 想去既餐廳都冇位.
所以去左睇埋歌劇院, 晚上有表演關係, 我地入左去行左個圈就出返來.

之後由瑞典議會側橋行返去中央火車站.  瑞典議會所在的位置就係聖靈島, 聖靈島和舊城區係分開既, 中間由小橋連起來.
一路行都唔見有餐廳, 最後返到中央車站下面既McDonald's開餐.  終於見識到北歐吃McDonald's有幾貴啦!!  一個普通既McDonald's餐平時係香港食都係$20-30, 也呢度係HK$70.

┊正✈丹瑞┊丹麥 瑞典 行程
 ┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家--丹麥Denmark 哥本哈根, Nyhavn 新港, Tivoli 蒂沃利花園, Lebara Sim 上網
 ┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家--丹麥Denmark Helsingør 赫爾辛格, Kronborg Castle 克隆堡

┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家--丹麥Denmark Frederiksborg Castle 菲特烈堡 Hillerød Regionaltog
┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家--丹麥Denmark Odense奧登斯 安徒生故居
┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家--沒有藍罐曲奇的丹麥Denmark 哥本哈根 小美人魚 嘉士伯博物館 Lego Store
┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家 丹麥 哥本哈根設計殿堂 Designmuseum Danmark, National Museum Denmark, Illums Bolighus

┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家 丹麥 Rosenborg Castle 玫瑰宮, Roskilde 羅斯基勒
┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家 丹麥哥本哈根 食記 Neighborhood, Madklubben
┊正✈丹瑞┊瑞典Malmö馬爾默一日遊
┊正✈丹瑞┊全球最快樂的國家 丹麥哥本哈根 Amalienborg slot, Christiansborg Slot, Christiania 自治區

4 則留言:

  1. 麵包醬用來做手信--> HAHAHAHAHA!!! 真係唔錯WOW!
    我好鐘意德國教堂張相!

    回覆刪除
    回覆
    1. 麵包醬成枝牙膏咁樣, 易帶之如, 又多味道揀, 做手信正呀!

      刪除
  2. 北歐四國嘅首都裡面, 我最鍾意stockholm, 除咗有北歐嘅悠閒, 佢嘅皇室氛圍比同樣有皇室嘅挪威同丹麥再濃厚一啲

    回覆刪除
    回覆
    1. 丹麥就更Hea!! Stockholm有種古典味道, 挪威我未去呢!!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...